Liñas de investigación

  • Alteracións do desenvolvemento e Neurodesenvolvemento.
  • Atención ao desenvolvemento ao longo do ciclo vital.
  • Autodeterminación e Inclusión.
  • Corporación CEDER Alberto Arango Restrepo
  • Dificultades de aprendizaxe
  • Dificultades e/ou Trastornos da Linguaxe, a fala e a voz.
  • Financiadores:
  • I.P ::
  • Investigadoras:
  • Parrilla, A. e Sierra, S. (2015). Construír unha investigación inclusiva en torno ás distintas transicións educativas. Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado (REIFOP), 18 (1), 161-175. ISSN 1575-0965.
  • Parrilla, A., Gallego, C. e Sierra, S. (2016). Cando as transicións educativas son apoiadas polos estudantes. Journal of Research in Special Educational Needs (JORSEN), 16 (1), 1104-1107.DOI: 10.1111 / 1471-3802.12360.
  • PLAN NACIONAL de I + D + i: "As escolas que camiñan cara á inclusión educativa: traballar coa comunidade local, a voz dos estudantes e o apoio educativo para promover o cambio". Ref. EDU2011-29928-C03-01.
  • Proxecto de investigación PLAN NACIONAL de I + D + I: Redes de innovación para a inclusión educativa e social. Ref. EDU2015-68617-C4-I-R.
  • RELACIÓN ENTRE OS DETERMINANTES SOCIAIS DA SAÚDE COA CALIDADE DA VIDA FAMILIAR DE NENOS E ADOLESCENTES CON DISCAPACIDADES INTELLECTUAIS, Universidade Autónoma de MANIZALES - COLOMBIA, A CORUÑA - ESPAÑA
  • Universidade Autónoma de Manizales,