Alteracións do desenvolvemento e Neurodesenvolvemento.
Atención ao desenvolvemento ao longo do ciclo vital.
Autodeterminación e Inclusión.
Corporación CEDER Alberto Arango Restrepo
Dificultades de aprendizaxe
Dificultades e/ou Trastornos da Linguaxe, a fala e a voz.
Financiadores:
I.P ::
Investigadoras:
Parrilla, A. e Sierra, S. (2015). Construír unha investigación inclusiva en torno ás distintas transicións educativas. Revista Electrónica Interuniversitaria de Formación del Profesorado (REIFOP), 18 (1), 161-175. ISSN 1575-0965.
Parrilla, A., Gallego, C. e Sierra, S. (2016). Cando as transicións educativas son apoiadas polos estudantes. Journal of Research in Special Educational Needs (JORSEN), 16 (1), 1104-1107.DOI: 10.1111 / 1471-3802.12360.
PLAN NACIONAL de I + D + i: "As escolas que camiñan cara á inclusión educativa: traballar coa comunidade local, a voz dos estudantes e o apoio educativo para promover o cambio". Ref. EDU2011-29928-C03-01.
Proxecto de investigación PLAN NACIONAL de I + D + I: Redes de innovación para a inclusión educativa e social. Ref. EDU2015-68617-C4-I-R.
RELACIÓN ENTRE OS DETERMINANTES SOCIAIS DA SAÚDE COA CALIDADE DA VIDA FAMILIAR DE NENOS E ADOLESCENTES CON DISCAPACIDADES INTELLECTUAIS, Universidade Autónoma de MANIZALES - COLOMBIA, A CORUÑA - ESPAÑA