O cromatismo nas "novelas breves" de Alberto Moravia

  1. Montes López, María
Revista:
Moenia: Revista lucense de lingüistica & literatura

ISSN: 1137-2346

Ano de publicación: 2010

Número: 16

Páxinas: 315-326

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Moenia: Revista lucense de lingüistica & literatura

Referencias bibliográficas

  • ALFONSI, A. (1984): Alberto Moravia. Un quarantennio di critica. Catanzaro: Carello Edizioni.
  • ALBERS, J. (1991): Interazione del colore. Torino: Pratiche Editrice.
  • ARNHEIM, R. (1981): Arte y percepción visual. Madrid: Alianza Editorial.
  • CAMON, F. (1988): A. Moravia: io e il mio tempo. Padova: Nord-Est 4.
  • CIMMINO, N. F. (1966): Lettura di Moravia. Roma: Giovanni Volpe Editore.
  • CIRLOT, J. E. (1981): Diccionario de símbolos. Barcelona: Ariel.
  • DEL BUONO, O. (1962): Moravia. Milano: Feltrinelli.
  • DE MATTEIS, C. (1984): Il romanzo italiano del Novecento. Firenze: La Nuova Italia.
  • ELKANN, A. (1990): Vita di Moravia. Milano: Bompiani.
  • LADRÓN DE GUEVARA, P. L. (1990): “Estudio cromático de Canti Orfici de Dino Campana”. En F. Díaz Padilla (ed.): Actas del V Congreso de Italianistas Españoles. Oviedo: Universidad de Oviedo, 267-86. 326 María Montes
  • LUPERINI, R. (1987): “Alberto Moravia: dalla coscienza della crisi alla crisi della coscienza”. Il Novecento. Torino: Loescher.
  • PIANOLA, E. (1985): La letteratura italiana (Ottocento e Novecento). Milano: Librex.
  • PORTAL, F. (1989): El simbolismo de los colores. Palma de Mallorca: Ediciones de la tradición unánime.
  • SALINARI, C. (1967): Preludio e fine del realismo in Italia. Napoli: Morano Editore.
  • SICILIANO, E. (1982). Moravia. Milano: Bompiani.