Guide My W@y! Un portal interactivo para a orientación da carreira

  1. Nogueira-Pérez, Miguel-Anxo 1
  2. Ceinos-Sanz, Cristina 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

Revista:
Revista de estudios e investigación en psicología y educación

ISSN: 2386-7418

Ano de publicación: 2017

Título do exemplar: XIV Congreso Psicopedagogía. Área 3: DESARROLLO VOCACIONAL Y CARRERA

Número: 3

Páxinas: 6-9

Tipo: Artigo

DOI: 10.17979/REIPE.2017.0.03.2184 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso aberto editor

Outras publicacións en: Revista de estudios e investigación en psicología y educación

Resumo

Neste traballo preséntase un Portal Interactivo para a e-Formación na e-Orientación, resultado do desenvolvemento do Proxecto de Investigación Guide My W@y! O seu deseño parte dun estudo de necesidades contextual, apoiado nunha metodoloxía de carácter mixto. Ademais, supón un espazo virtual para a información e o asesoramento da xuventude en expectativa de mobilidade internacional para a súa formación académica, formación profesional ou colocación laboral. Os resultados desta experiencia investigadora axudarán aos profesionais europeos da Orientación a aplicar e mellorar as súas competencias dixitais, así como a promover e desenvolver recursos de aprendizaxe centrados na e-Orientación.

Referencias bibliográficas

  • Berlingieri, F., Bonin, H. e Sprietsma, M. (2015). Desempleo juvenil en Europa. Evaluación y opciones políticas. Resumen. Stuttgart: Robert Bosch Stiftung.
  • Comisión Europea (2010). Europa 2020. Una estrategia para un crecimiento inteligente, sostenible e integrador. Bruselas: Comisión Europea.
  • Council of the European Union (2004). Strengthening Policies, Systems and Practices on Guidance throughout Life. 9286/04 EDUC 109 SOC234.
  • Council of the European Union (2008). Better Integrating Lifelong Guidance into Lifelong Learning Strategies. 2905th Education, Youth and Culture Council meeting, Brussels, 21 November 2008.
  • De Marco, S. e Sorando, D. (2015). Juventud necesaria: consecuencias económicas y sociales de la situación del colectivo joven. Madrid: Consejo de la Juventud de España.
  • Eme, B. (2006). Sociologie das logiques d’insertion.París: HDR de Sociologie.
  • Iuga, E. (Ed.) (2015). Guide My W@y! –A European Guidance Counselling Concept for International Youth Mobility. Evaluation Report of the questionnaire. Mannheim: University of Applied Labour Studies (HdBA).
  • Offer, M. (2002). Getting Started with the Internet in adult guidance. Cambridge: NICEC.
  • Pantoja, A. (2004). La intervención psicopedagógica en la sociedad de la información: educar y orientar con nuevas tecnologías. Madrid: EOS.
  • Parlamento Europeo y Consejo de la Unión Europea (2001). Recomendación 2001/603/CE de 10 de julio de 2001 relativa a la movilidad en la Comunidad de los estudiantes, las personas en formación, los voluntarios, los profesores y los formadores. Diario Oficial de las Comunidades Europeas, Nº 215 del 9 de agosto de 2001.
  • Parlamento Europeo y Consejo de la Unión Europea (2006). Recomendación 2006/961/CE de 18 de diciembre de 2006 relativa a la movilidad transnacional en la Comunidad a efectos de educación y formación: Carta Europea de Calidad para la Movilidad, Diario Oficial de las Comunidades Europeas, Nº 395 del 30 de diciembre de 2006.
  • Rübner, M. e Sprengard, B. (2011). Beratungskonzeption der bundesagentur für arbeit – Grundlagen. Nürnberg: Bundesagentur für arbeit.
  • Sobrado, L. M. e Ceinos, C. (2011). Tecnologías de la Información y Comunicación. Uso en Orientación Profesional y en la Formación. Madrid: Biblioteca Nueva.
  • Sobrado, L. M., Ceinos, C., Rodicio, Mª. L. e Ocampo, C. (2014). E-Guidance for career: a new scenario of innovation and help. En J. Górna y D. Kukla (Ed.), Vocational Counselling: changes and challenges on the labour market (pp. 217- 237). Czestochowa: University in Czestochowa.
  • Watts, A. e Dent, G. (2008). The evolution of a national distance guidance service: Trend and challenges. British Journal of Guidance and Counselling, 36(4), 455-465