O alumnado axudante como figura chave para a construción dunha convivencia positiva

  1. Aixa Permuy Martínez 1
  2. María José Méndez Lois 1
  3. Felicidad Barreiro Fernández 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela, España
Revista:
Revista de estudios e investigación en psicología y educación

ISSN: 2386-7418

Año de publicación: 2015

Título del ejemplar: XIII Congreso Internacional G-P de Psicopedagogía. Área 2: CONFLICTOS Y MEDIACIÓN ESCOLAR

Número: 2

Páginas: 57-59

Tipo: Artículo

DOI: 10.17979/REIPE.2015.0.02.532 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: Revista de estudios e investigación en psicología y educación

Objetivos de desarrollo sostenible

Resumen

Esta comunicación relata a experiencia do curso de formación de alumnado axudante levado a cabo en 1º de Educación Secundaria Obrigatoria, no IES “Parga Pondal” de Carballo, polo Seminario de Emocionalidade, Xéneros e Desenvolvemento Humano do Instituto de Ciencias da Educación da Universidade de Santiago de Compostela, durante este curso 2014/2015. O obxectivo desta actividade era proporcionar ao alumnado os coñecementos básicos relativos ás funcións, destrezas, ferramentas e estratexias de intervención dxs axudantes. Nas sesión abordaronse temáticas como as relacións entre iguais, os conflitos e a súa resolución, as posibilidades de acción do alumnado axudante para contribuir á convivencia positiva.

Referencias bibliográficas

  • Juan Navarro (Coord.) (2011). Diversidad, Calidad y Equidad Educativas. Murcia: Consejería de Educación, Formación y Empleo. Recuperado de: http://diversidad.murciaeduca.es/publicaciones/diversa2011/docs/msantos.pdf