Aprendizaxe cooperativa na Universidadea experiencia dun modelo híbrido na aula de idiomas

  1. López Rúa, Paula
Revista:
Innovación educativa

ISSN: 1130-8656

Ano de publicación: 2010

Número: 20

Páxinas: 49-59

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Innovación educativa

Referencias bibliográficas

  • AREA, I. e MARtín, A. (2009). Aprendizaxe cooperativa na universidade. Revista Galega do Ensino, 55: 73-77.
  • ARonson, e., BLAney, n., sIKes, J. stePhAn, c. e snAPP, m. (1978). The Jigsaw Classroom. Beverly Hills, CA: Sage Publications.
  • Bolton, D. e GooDey, n. (1997). Grammar Practice in Context. London: Richmond Publishing.
  • CASAL, s. (2002). El aprendizaje cooperativo en el aula de lengua extranjera. En López, G. (Ed). Lenguas extranjeras: hacia un nuevo marco de referencia en su aprendizaje. Madrid: Secretaría General Técnica, Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, pp. 103-115
  • DEVRIes, D. e EDWARDs, K. (1974). Student Teams and Learning Games: their Effects on Cross-Race and Cross-Sex Interaction. Journal of Educational Psychology, 66: 741-749.
  • GARCíA, R., TRAVER, J. e CANDElA, I. (2001). Aprendizaje cooperativo: fundamentos, características y técnicas. Madrid: CCS.
  • GERONÈS, m. e SURRocA, m. (1997). Una experiencia de aprendizaje cooperativo en educación secundaria. Aula de Innovación Educativa, 59: 49-53.
  • Johnson, D., Johnson, R. e Holubec, e. (1994). Cooperative Learning in the Classroom. Alexandria, VA: Association for Supervision and Curriculum Development.
  • KRAshen, s. (1985). The Input Hypothesis. Issues and Implications. Harlow: Longman.
  • LORenzo, m., SAntos, m., OlVeIRA, e. e RoDRíGuez, A. (2002). Cooperar para aprender en un mundo de ordenadores. Aula Abierta, 79: 15-30.
  • MURPhy, R. (2004). English Grammar in Use (with Answers). Cambridge: C.U.P.
  • OVEJeRo, A. (1990). El aprendizaje cooperativo: una alternativa eficaz a la enseñanza tradicional. Barcelona: Promociones y Publicaciones Universitarias.
  • SERRAno, J., González-heRReRo, m., Pons, R., seRRAno, I., álVARezcAstellAnos, J. e hellmuth, o. (2008). El aprendizaje cooperativo en el proceso de enseñanza y aprendizaje de las ciencias sociales: diseño de una actividad de aula y análisis de la interacción. Iber: Didáctica de las Ciencias Sociales, Geografía e Historia, 58: 108-120.
  • SHARAn, s. e shARAn, y. (1992). Expanding Cooperative Learning through Group Investigation. New York: Teacher’s College Press.
  • SLAVIn, R. (1978). Student Teams and Achievement Divisions. Journal of Research and Development in Education, 12: 39-49.
  • SLAVIn, R. (1986). Using Student Team Learning. Baltimore, MD: John Hopkins University, Center for Research on Elementary and Middle Schools.
  • SLAVIn, R., leAVey, m. e mADDen, n. (1984). Combining Cooperative Learning and Individualized Instruction: Effects on Student Mathematics Achievement, Attitudes and Behaviors. Elementary School Journal, 84: 409-422.
  • SteVens, R., slAVIn, R. e FARnIsh, A. (1989). A Cooperative Learning Approach to Elementary Reading and Writing Instruction: Long-Term Effects (Report No. 42). Baltimore, MD: John Hopkins University, Center for Research on Elementary and Middle Schools.
  • SwAn, m. e wAlteR, c. (1997). How English Works. Oxford: O.U.P.
  • Thomson, A. e mARtInet, A. (1986). A Practical English Grammar: Structure Drills 1 and 2. Oxford: O.U.P.