Tendencias productivas nas explotacións de leite galegas

  1. Pérez Vidal, Tomás
  2. Rodríguez González, Xosé Antón
  3. de Miguel Domínguez, José Carlos
Revista:
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

ISSN: 1132-2799

Ano de publicación: 2003

Volume: 12

Número: 1

Páxinas: 67-84

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

Resumo

En este trabajo se analiza el comportamiento productivo del sector productor de leche en Galicia en los últimos años, utilizando los datos disponibles de 32 explotaciones que se recogen en el "Programa de xestión" de "explotacións de leite" de Galicia (Consellería de Agricultura). Como resultado de éste se deducen los cambios que ha experimentado el modelo productivo de las explotaciones de leche gallegas, se cuantifica el papel de las distintas variables productivas en dichas transformaciones y se concretan los factores condicionantes que las explican y que deben considerarse en el diseño de una política agraria efectiva

Referencias bibliográficas

  • BARBEYTO NISTAL, F. (2001): Do manexo técnico ós resultados económicos. Unha revisión do vacún de leite en Galicia a través do programa de xestión de explotacións (1980-1999). (Documento).
  • COLINO, J.; NOGUEIRA, P.; RODRÍGUEZ, M. (1999): La agricultura gallega en la Unión Europea. Fundación Caixa Galicia.
  • FERNÁNDEZ, G. (2001): La economía agraria gallega 2000. Madrid: FG Estudios Económicos y Sociales.
  • FUNDACIÓN CAIXA GALICIA (2001): A economia galega. Informe 1999-2000.
  • LÓPEZ IGLESIAS, E. (1996): Movilidade da terra e dinámica das estructuras agrarias en Galicia. (Serie Estudios). MAPA.
  • SINEIRO GARCÍA, F; VALDEÉS PAÇOS, B. (2001): "Evolución del mercado y de la estructura productiva del sector lácteo español desde la integración en la CEE", Economía Agraria y Recursos Naturales, vol. 1, núm. 1, pp. 125-148.
  • XUNTA DE GALICIA, CONSELLERÍA DE AGRICULTURA. Programa de xestión de explotacións de leite en Galicia (1990-1999). Xunta de Galicia.